Vandring og hytteopplevelse på Vidden, Bergen

fra
USD 120,70
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Segway-nattur i Bergen
29 anmeldelser
199204 av 12 146 anmeldelser
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Om en skal på tur til Bergen, så må en få med seg en tur med Fløibanen. Dette toget som tar deg opp på ett av byens fjell. Fløien byr på spennende turer og aktiviteter for hele familien

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, andytee_norway
Anmeldt 2. november 2018

Bergen med sin Fløibane, er plassert på kartet over severdige byer i Norge! Turen opp dit med banen var veldig morsom. Jeg visste ikke at det var så mange andre aktiviteter knyttet til toppstasjonen; aktivitetspark,turområde, trollskog, lekepark, osv. Anbefaler spaserturen ned, istedetfor banen...

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, roarl812
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

fint og romantisk for mørke kvelds turer
Kjempe flott leke park på toppen for små barn.
veldig flotte tur områder for de som liker å gå fjellturer i skog å mark.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Sverre aure L
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tok vår første familietur til Bergen med vår datter på 5 måneder! Veldig enkelt og komme seg opp og ned! Flott utsikt og kjempe god skillingsbolle på toppen!

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, eagletheman
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Dette må du bare få ned deg. Fløibanen er vidkjent. Går fra sentrum og rett opp gjennom bakkane og fjellet, i ordets rette forstand. En opplevelse for alle og enhver. Har fu ikke prøvd må du ta turen neste gang du er i Bergen. Anbefales på det sterkeste. Nydelig utsikt både på vei opp, og fra toppen. Fjell, sjø, holmer og skjær og ikke minst Bergen by. Løp og kjøp billetter!!!!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Mokiiina