Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Fløyen og fløybanen er flott.Turistene bør spare pengene og ikke ta banen,ta beina fat og gå opp til fløyen.En fin tur på ca 30 til 45 minutter boikott fløybanen og ta beina fat.

God tur

Takk, Reidar2447
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Om en skal på tur til Bergen, så må en få med seg en tur med Fløibanen. Dette toget som tar deg opp på ett av byens fjell. Fløien byr på spennende turer og aktiviteter for hele familien

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Andreas T
Anmeldt 2. november 2018

Bergen med sin Fløibane, er plassert på kartet over severdige byer i Norge! Turen opp dit med banen var veldig morsom. Jeg visste ikke at det var så mange andre aktiviteter knyttet til toppstasjonen; aktivitetspark,turområde, trollskog, lekepark, osv. Anbefaler spaserturen ned, istedetfor banen...

Takk, roarl812
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

fint og romantisk for mørke kvelds turer
Kjempe flott leke park på toppen for små barn.
veldig flotte tur områder for de som liker å gå fjellturer i skog å mark.

Takk, SverreL3
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tok vår første familietur til Bergen med vår datter på 5 måneder! Veldig enkelt og komme seg opp og ned! Flott utsikt og kjempe god skillingsbolle på toppen!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Stian J