Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Alle som besøker Bergen må få med seg utkikkspunktet. Det er lettvint og behagelig å ta banen til topps. 15 min mellom hver avgang og nydelig utsikt. Et must!

1  Takk, Janne K
Anmeldt 26. august 2019

Er du turist i Bergen så bør du ta Fløybanen, koselig kabelbane til Fløyen som gir det flott utsikt over innseilingen til bergen og deler av bykjernen, eneste minuset er at det fort kan bli litt kø

Takk, tomas h
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Er du i Bergen så må Fløibanen prøves! Ta banen opp, og nyte utsikten over den vakre byen. Veldig kjekt for både voksne og barn!

1  Takk, ChrHov87
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Fløibanen er en av Bergens største turistattraksjoner. Jeg har vært i Bergen 15-20 ganger, men det bar først på denne turen jeg hadde tid til å ta Fløibanen. Det var en effektiv transport oppover, nesten 400 meter. Man kommer utrolig raskt opp til toppen, og derifra er det utsikt over hele Bergen. Anbefales.

1  Takk, TomS417
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk utsikt på den dagen vi var der. Ikke så mye folk i solen når vi var der, fordi vi tok banen opp i 11 tiden. Og dette var en en dag uten cruisebåter i havnen. Vi tok en is og kald drikke. Vi spaserte ned til Sandviken og da fikk vi med oss gamle Bergen med trange gater og hus tett i tett. Utrolig koselig.

Takk, trond996