TripAdvisor
Bergen
Publiser
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Bergenskort
27 anmeldelser
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fløybaneturen opp var en opplevelse da vi fikk plass helt foran (som følge av at banen før oss var helt full, og vi måtte vente på neste tur) og kunne dermed se hele byen folde seg ut etterhvert som vi steg oppover. På toppen var vi ved utkikkspunktet, på lekeplassen rett bak fløyrestauranten og gikk så videre opp til klatreparken. Vi var her lenge og gikk så ned til byen igjen. Dette passet godt for to barn på 5 og 9 år.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, HeidiBergen
Anmeldt 10. desember 2019

Glimrende måte å se Bergen på! Muligheter for aktiviterer både for voksne og barn. Om sommeren kan der vøre lang kø.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, GeirE46
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Anbefaler å ta Fløybanen på kveldstid. Man får utsikten på en helt annen måte da. Billettene er ikke dyre så dette er noe for alle.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, KarinL300
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted for både voksne og barn. Flott utsikt over byen Bergen. Turistmål nr. 1mange fine turveier på kryss og tvers og ikke minst trollskogen med muligheter for grilling kan anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Jonas1952
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Turen opp var litt trang, ikke lett å se noe fra banen. Men utsikten fra toppen er upåklagelig. Flott måte å få oversikten over byen. Vi spaserte ned igjen, en flott tur gjennom skogen og trivelige boligområder. Men det er bratt! Slitne legger etterpå!

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, Tidsfordrivhus