TripAdvisor
Bergen
Publiser
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Bergenskort
27 anmeldelser
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Vi tok Fløibanen opp,videre gikk vi til Ullrikken fjell. Det tok noen timer men utrolig fin tur passe varmt opplett og tok pause.Fløybanen ligger så sentralt til lett fremkommelig.Så flott natur etter en kort stund opp med banen.Fine opplevelser for stort og smått.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, ingbirk52
Anmeldt 2 uker siden

I forbindelse med en helgetur til Bergen, så tok vi turen opp med Fløien. For min del var det svært mange år siden sist. Bodde og studerte i Bergen på 80 tallet. For de andre i reiseselskapet var det jomfrutur. På toppen møtes vi av en fantastisk utsikt, deilig kaffe og kaker på kafeen og advent arrangement med sang og lystenning. Flott!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, hildeskovli
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Fløybaneturen opp var en opplevelse da vi fikk plass helt foran (som følge av at banen før oss var helt full, og vi måtte vente på neste tur) og kunne dermed se hele byen folde seg ut etterhvert som vi steg oppover. På toppen var vi ved utkikkspunktet, på lekeplassen rett bak fløyrestauranten og gikk så videre opp til klatreparken. Vi var her lenge og gikk så ned til byen igjen. Dette passet godt for to barn på 5 og 9 år.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, HeidiBergen
Anmeldt 10. desember 2019

Glimrende måte å se Bergen på! Muligheter for aktiviterer både for voksne og barn. Om sommeren kan der vøre lang kø.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, GeirE46
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Anbefaler å ta Fløybanen på kveldstid. Man får utsikten på en helt annen måte da. Billettene er ikke dyre så dette er noe for alle.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, KarinL300