Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Kø midt i juli, så kjøp enveisbillett og ta beina fatt ned igjen. Verdt turen!
Fin utsikt over hele Bergen - et must for førstegangsbesøkende.

1  Takk, 743anetter
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Var realtivt tidlig ute 10 tiden på formiddagen , allerede mye folk i kø.
LAST NED APPEN så kan du gå direkte inn i køen for å gå inn til vognen. Da slipper du å stå i kø for å kjøpe billetter.
Flott oppe med flere serveringssteder og en del sitteplasser.
Geiter som går fritt og stor lekeplass til de mindre.
Trivelig og med fantastisk fin utsikt utover Bergen
Mulig å gå opp ca 45-60 min.

2  Takk, Christin B
Anmeldt 7. juli 2020

Tok selve Føibanen opp men var veldig uheldig med været.
Er du i Bergen by så er Fløibanen obligatorisk om du ikke har tatt den før. Er været pent så er toppen en flott plass å ta bilder fra.

Litt historie fra byggingen er også interessant, anbefaler alle å lese og se bildene i bunn.

1  Takk, Andre_Kristiansen
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fløibanen tar deg opp til Fløyen på kun noen minutter. Fin attraksjon i Bergen. Det er mye å gjøre på toppen, blant annet gåturer :)

Takk, zehranr2017
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur til Fløyen i fin sol. Vi gikk opp og tok Fløibanen ned igjen. Det anbefales da det var kø til Fløybanen i sentrum men ingen kø på toppen.

2  Takk, tberg4