Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Det var en flott tur opp til fots til toppen av Fløibanen og ned igjen med banen. Nydelig utsikt. Da slapp vi også å stå i den lange køen opp.

1  Takk, Lampelandhagan
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et must å ta Fløibanen hvis man er i Bergen. Vi dro dit i 10-tiden, og slapp unna den verste køen Godt tilrettelagt for barnefamilier

2  Takk, rakelb2019
Anmeldt 14. juli 2020

Toget til Fløyen er er must når man er i Bergen. Men turen opp er kjedelig og ingen spesiell opplevelse. Servering på toppen er svært dyr!

1  Takk, Percursatio19
Anmeldt 14. juli 2020

Ikke bare kan man nyte den fantastiske utsikten på Fløyen, men man kan også padle i kano, leie sykler, gå turer, lekestativer for barn eller spise en fantastisk lunsj mens man nyter utsikten

Takk, Seaside193360
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Er du «turist» i Bergen med barn er det dette et must. Fin utsikt og masse aktiviteter for barna. Anbefales!

Takk, olebakk