Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Å ta Fløibanen er et must når en er i Bergen. Kombiner gjerne med banen en vei og spaser en vei. I sommer er det kanopadling og aktiviteter «på toppen».

3  Takk, Sivkarinr
Anmeldt 15. juli 2020

Tok Fløibanen opp til fløyen, koste oss med nydelig utsikt og litt godt å drikke på. Tok veien til fots ned igjen. Absolutt verdt et besøk!

Takk, itsaniceday27
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Tok turen med Fløibanen ganske tidlig på dagen. Barna lekte en stund på den fine lekeplassen der oppe før vi gikk ned. Turen ned er på 3km og tok ca en time for oss, med en seksåring som ble sliten i bena.
Flott område på toppen, fin gåtur nedover. Fantastisk utsikt over byen.

1  Takk, sivsmestad
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Det var en flott tur opp til fots til toppen av Fløibanen og ned igjen med banen. Nydelig utsikt. Da slapp vi også å stå i den lange køen opp.

1  Takk, Lampelandhagan
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et must å ta Fløibanen hvis man er i Bergen. Vi dro dit i 10-tiden, og slapp unna den verste køen Godt tilrettelagt for barnefamilier

2  Takk, rakelb2019