Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Super opplevelse. Rask tur opp med nydelig utsikt. Så masse småbarn som koste seg godt på lekeplassen og mange voksne som koste seg med en kopp kaffe fra kaféen. Er en fin restaurant i tillegg og en suvenirbutikk som man bør sjekke ut.

Takk, christinevm1
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Litt kø, men flyter raskt unna. Flott utsikt på vei opp og vel oppe. Noe for alle på toppen. Anbefaler å gå ned, herlig natur.

1  Takk, 583sindrem
Anmeldt 16. juli 2020

I Bergen så er dette noe en må bare oppleve! Veldig flott utsikt over Bergen by. Det er mange ting man kan gjøre. Fine lekeområder for barna og flotte turområder. Vi valgte å gå til Brushytten. Man kan til og med gå til Ulriken, men det er en lang tur på 13 km.

2  Takk, AST81
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Å ta Fløibanen er et must når en er i Bergen. Kombiner gjerne med banen en vei og spaser en vei. I sommer er det kanopadling og aktiviteter «på toppen».

3  Takk, Sivkarinr
Anmeldt 15. juli 2020

Tok Fløibanen opp til fløyen, koste oss med nydelig utsikt og litt godt å drikke på. Tok veien til fots ned igjen. Absolutt verdt et besøk!

Takk, itsaniceday27