Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gikk opp og ned til fløyen .
Var noe lengre enn beregnet. Men herlig tur. Smakte godt med øl og soft is på toppen

Takk, Turist4332
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur. God kontroll på smittevern ifm Corona. Fantastisk utsikt. Har tatt denne banen flere ganger og kommer til å gjøre det igjen.

1  Takk, CerveloRS09
Anmeldt 22. juli 2020

Anbefaler å bestille billetter på appen samt å dra opp på formiddagen før evt køer begynner. Vi var heldig med været og fikk en kjempefin opplevelse med familien på Fløien. Utrolig fin utsikt over Bergen by og omegn! Må oppleves! Mange muligheter for ulike turer på toppen. Vi padlet kano på den lille innsjøen på toppen - gratis :-)

Takk, omykle
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Turen opp og ned er kjempespennende. På toppen er det flere fantastiske lekeplasser. Vi likte særlig lekeplassen og klatreløypen i skogen. Men ta med myggspray, det kryr av knott. Ellers er det fine turmuligheter og nydelig utsikt.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, linntone
Anmeldt 19. juli 2020

Fløibanen er en opplevelse, turen opp eller ned. De fine mulighetene for turer som er godt merket av turlaget, en tur til "brus-hytten" er en opplevelse i naturen.
Naturen gir mange gode bilder, ikke bare gå av sted for å nå frem, ta deg tid til å oppleve naturens gode bilder.
Turen fra Fløien og ned til byen gir deg mange gode bilder, med et av Norges største trær, en opplevelse av de sjeldne.
Formen trenger ikke å være den beste for disse opplevelser, fine grusveier inn til brus-hytten og ned til byen.

1  Takk, mortene732