Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok 20 min kø i juli for å komme ombord i Fløibanen. På toppen var det null stress. Morsomt å ta turen opp to toppen og kikke utover byen

Takk, Magnus B
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gikk opp og ned til fløyen .
Var noe lengre enn beregnet. Men herlig tur. Smakte godt med øl og soft is på toppen

Takk, Turist4332
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur. God kontroll på smittevern ifm Corona. Fantastisk utsikt. Har tatt denne banen flere ganger og kommer til å gjøre det igjen.

1  Takk, CerveloRS09
Anmeldt 22. juli 2020

Anbefaler å bestille billetter på appen samt å dra opp på formiddagen før evt køer begynner. Vi var heldig med været og fikk en kjempefin opplevelse med familien på Fløien. Utrolig fin utsikt over Bergen by og omegn! Må oppleves! Mange muligheter for ulike turer på toppen. Vi padlet kano på den lille innsjøen på toppen - gratis :-)

Takk, omykle
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Turen opp og ned er kjempespennende. På toppen er det flere fantastiske lekeplasser. Vi likte særlig lekeplassen og klatreløypen i skogen. Men ta med myggspray, det kryr av knott. Ellers er det fine turmuligheter og nydelig utsikt.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, linntone