Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Et must for alle som vil se Bergen. Området er opparbeidet med et flott utsiktspunkt. En restaurant og en kafé.

Takk, 886sigurdg
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Det var veldig lang kø hele dagen vi var der. Men det var verdt turen opp, fantastisk utsikt. Det er også mat å få der oppe, veldig bra lunsj.

Takk, Piledriver00
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok 20 min kø i juli for å komme ombord i Fløibanen. På toppen var det null stress. Morsomt å ta turen opp to toppen og kikke utover byen

Takk, Magnus B
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Gikk opp og ned til fløyen .
Var noe lengre enn beregnet. Men herlig tur. Smakte godt med øl og soft is på toppen

Takk, Turist4332
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur. God kontroll på smittevern ifm Corona. Fantastisk utsikt. Har tatt denne banen flere ganger og kommer til å gjøre det igjen.

1  Takk, CerveloRS09