Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fin kjapp tur til topps, hvor det er fantastisk utsikt. Spiste kjempe gode kanelboller på toppen Vær tidlig ute er kanskje et godt tips. Da vi kom ned igjen ved 11.30 tida var køen kjempe lang. Vi reiste opp ved 10 tida. Verdt et besøk.

2  Takk, ainanordli_
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med jenta vår på 12 år. Dette var hennes første gang i Bergen. Det var med skrekkblanda fryd vi tok Fløibanen, men for en opplevelse. Fantastisk utsikt over Bergen. Godt med håndsprit stasjoner nå i korona tiden, så vi følte oss trygge. Vi besøkte også trollene i skogen. Kan anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Et must for alle som vil se Bergen. Området er opparbeidet med et flott utsiktspunkt. En restaurant og en kafé.

Takk, 886sigurdg
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Det var veldig lang kø hele dagen vi var der. Men det var verdt turen opp, fantastisk utsikt. Det er også mat å få der oppe, veldig bra lunsj.

Takk, Piledriver00
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tok 20 min kø i juli for å komme ombord i Fløibanen. På toppen var det null stress. Morsomt å ta turen opp to toppen og kikke utover byen

Takk, Magnus B