Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, været viste seg fra begge fronter, men vi rakk å komme tilbake til banen før regnet ramlet ned. Fikk oss også en kanotur mens vi var der. Flott utsikt.

1  Takk, 417christers
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur med Fløibanen med to barn på 5 og 8 år. På toppen var det store flotte lekeplasser og en stor og svært bra klatreløype. Ungene storkoset seg. Vi padlet kano, gratis. En hyggelig dag med familien i Bergen. Absolutt å anbefale

1  Takk, 365anettel
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en topp opplevelse med Fløybanen og opplevelsen på toppen. Vi rodde kano og solen viste seg omsider. Utrolig deilig by å feriere i. Dette kommer vi til å gjøre igjen.

Takk, FamSolli-Olsen
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Verdt pengene for den utsikten, hyggelige tilbud på toppen med kafe og butikk bl.a.
Anbefales, selv på en dag med litt regn.

Takk, kolstadingvild
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fin kjapp tur til topps, hvor det er fantastisk utsikt. Spiste kjempe gode kanelboller på toppen Vær tidlig ute er kanskje et godt tips. Da vi kom ned igjen ved 11.30 tida var køen kjempe lang. Vi reiste opp ved 10 tida. Verdt et besøk.

2  Takk, ainanordli_