Bergen 3-i-en guidet tur - Fjordcruise, City Sightseeing og Mount Fløyen

fra
USD 330,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Segway-nattur i Bergen
26 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

En kjempefin tur oppover fjellet!
Oppe på toppen var det masse å gjøre for 2,5-åringen. Det var lekeplass, Trollskog, klatrebane, geiter, café osv.

1  Takk, MajorSL
Anmeldt 29. juli 2020

Turen opp går raskt, anbefaler å ta den på kvelden, da det er litt roligere der. Mange forskjellige aktiviteter der, hvis en går litt rundt

Takk, MisterRAJ
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, været viste seg fra begge fronter, men vi rakk å komme tilbake til banen før regnet ramlet ned. Fikk oss også en kanotur mens vi var der. Flott utsikt.

1  Takk, 417christers
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur med Fløibanen med to barn på 5 og 8 år. På toppen var det store flotte lekeplasser og en stor og svært bra klatreløype. Ungene storkoset seg. Vi padlet kano, gratis. En hyggelig dag med familien i Bergen. Absolutt å anbefale

1  Takk, 365anettel
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en topp opplevelse med Fløybanen og opplevelsen på toppen. Vi rodde kano og solen viste seg omsider. Utrolig deilig by å feriere i. Dette kommer vi til å gjøre igjen.

Takk, FamSolli-Olsen