Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 12. august 2020

Dette er en tur dere bare må oppleve,,,turen opp,var fantastisk,og da du kommer opp,er det utsikt over hele Bergen. magisk. så kan du gå på tur i skogen,til en lago 5 minutter å gå innover, skogen der er trolsk,jeg elsker den,

Takk, hildura
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Jeg tok banen opp til toppen med to tenåri gsbarn. Vi skulle kose oss i sola med utsikten. Stor ble skuffelsen da alle de fine trappesetene var opptatt av trenende damer med musikk på høyttaler og mikrofon på treningsinstruktør. Dette ødela hele opplevelsen av stillhet og ro, det ble masete og bråkete, og fikk vi sitte. Vi dro fort ned igjen. Jeg tenker at Fløyen er en såpass stor turistattraksjon både for turister og fastboende, at det er veldig synd at disse trenende damene skal ødelegge dette for så mange andre. De må da kunne trene andre steder.

Takk, hegekj
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Er jo ett must å få med seg. Vært her flere ganger. Er nå deilig å sitte å se utover byen i strålende sol. Grei styring i forhold til smittevern. Men var midt i uka og ikke største trykket. Ruslet en tur rundt påt troppen og hilste på geitene.

2  Takk, Linda S
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Det har for meg blitt tradisjon å ta Fløibanen hver gang jeg er i Bergen. Denne gangen hadde jeg med mann, barn og svigerforeldre. Til tross for Covid-19 restriksjoner gikk det veldig greit å komme seg på banen. Hyggelig og serviceinnstilt personale på jobb.

1  Takk, tonjecarina
Anmeldt 9. august 2020

Tok Fløybanen i Bergen tur/retur, i nydelig vær. Det var godt organisert fra personalets side, relatert til Covid 19,og avstand. Flott utsikt på toppen over Bergen by. Hyggelig med geitene, som vi hilste på der oppe.

Takk, Grethe L