Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Pga covid-19 fikk vi kjøre opp Fløibanen i vogner som det var behagelig lite folk i. Turen opp var bratt og raskt overstått. Vi betalte 45.- pr pers en vei. Utsikten fra Fløien er helt utrolig, og med strålende solskinn viste Bergen seg fra sin beste side.
Turen ned tok vi til fots. Det er ca 3 km på fine turveier.
Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, merethehundnes
Anita19061971, Daglig leder på Fløibanen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2020

Tusen takk for hyggelig anbefaling, det setter vi veldig stor pris på.

Følg gjerne med oss og våre aktiviteter på facebook eller på floyen.no

Alt godt, hilsen Anita / Daglig leder

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Denne må du bare ta hvis du er i Bergen by.
En kjekk opplevelse for store og små, en fantastisk utsikt over byen.
Mye kjekt og gjøre på toppen, lekeplass for barn blant annet.
Vi var utrolig heldige med været i tillegg.

Takk, 925beatricem
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Vi var oppe 4 ganger. Reiste med rullestol og barnevogn. Ingen problem da det var heis der.

Takk, Hege-KristinG
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Første gangen i Bergen, for både døtrene våre og meg, så turen opp dit var nesten påkrevd. Veldig fin tur opp. Jeg har høydeskrekk, så var redd for om jeg ville synes turen opp var grusom, men det gikk veldig fint turen opp gikk fort, og området var veldig fint og godt tilrettelagt.

1  Takk, camilla k
Anmeldt 12. august 2020

Dette er en tur dere bare må oppleve,,,turen opp,var fantastisk,og da du kommer opp,er det utsikt over hele Bergen. magisk. så kan du gå på tur i skogen,til en lago 5 minutter å gå innover, skogen der er trolsk,jeg elsker den,

Takk, hildura