Bergen 3-i-en guidet tur - Fjordcruise, City Sightseeing og Mount Fløyen

fra
USD 330,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fløibanen på
Segway-nattur i Bergen
26 anmeldelser
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Siden sist jeg besøkte Fløibanen har det blitt pusset opp. For oss ble det en nydelig sommerkveld der vi kunne nyte solnedgangen . Dette er et Must for alle som besøker Bergen

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Trine F
Anmeldt 3. august 2021

Veldig koselig tur i den ærverdige Fløibanen i Bergen, fin utsikt over hele byen, det var også nydelig utsikt på toppen av banen å, men også veldig koselig å gå ned fra fløibanen etterpå å endte i sentrum var en deilig følelse, hadde også med min mor som har høydeskrekk men hun turte å ta denne så er stolt.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Ole Chr T
Anmeldt 30. juli 2021

Fløien du fløien , til topps du tar oss
Og ned igjen
Flott å gå rundt å slenge og se
Men en ting MÅ du huske og det er det:
At lomma full av cash hjelper deg ikke
hvis du skal ha en is i Fløistuen isbod.
( ble nektet å betale med kontanter)

Kjempefint organisert tur med banen og smittevern ivaretatt. Supre grøntområder på toppen og utmerket for barnefamilier. Men forbered deg på kø, OVERALT

Takk, Monika2321
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig vakker utsikt. Verdt å ta turen oppover. Her var alle fornøyd. De har og kafe og restaurant samt suvenir butikk. Det er og lekeplass der oppe for barn

Takk, Maiskolbe
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Obligatorisk når man er i Bergen. Kjempefin utsikt over byen og overraskende mye å finne på på toppen. Supert for barn med alle lekemulighetene.

Dårlig med smitteverntiltak. Lite merking og ingen oppfølging fra de som jobbet der.

Takk, kristint267