“Flott”

Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: 1-2 timer
Anmeldt 2. oktober 2018

Først går man over vidden. Så tar man Ulriken ned igjen. En perfekt kombinasjon.Da har man en perfekt dag i Bergen. Dersom solen skinner. Og det gjør den jo sjelden...

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Ole I

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler å gå opp eller ned og gondolen den ene veien. Turen krever god fysikk. Det er også flott å ta banen begge veier. Da trenger man ikke god fysikk.
Sett av tid til å nyte utsikten samt et besøk på kafeen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Joakim Moe R
Anmeldt 30. september 2018

Anbefales på det høyeste på dager med høyt skydekke. Her får en en fantastisk utsikt over byen mellom de syv fjell. Flott utgangspunkt for turer eller bare for å nyte utsikten

Takk, Thumper1974
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Bare utsikten fra Ulriken er verdt turen...uansett om du går opp eller bruker den spektakulære gondolbanen. Anbefales!

Takk, Svein H
Les flere anmeldelser
Anmeldt 11. september 2018

Absolutt verdt en tur opp på Ulrikken hvis du er i Bergen. Flott utsikt, og en trimtur av en annen verden hvis man velger å gå opp og ned. Jeg tok taubanen opp, og hadde jeg visst at turen ned til fots var en slik lidelse, hadde jeg tatt taubanen ned igjen :). Fin tur til fots, men man bør være vant til noen tusen trappetrinn. Det var kø med folk både opp og ned, så bergensere må være i fantastisk god form.

Takk, Vidar T

Reisende som så på Mount Ulriken, så også på

Har du vært i Mount Ulriken? Del dine erfaringer!