Mount Ulriken and the cable car

Ulike måter å oppleve Mount Ulriken and the cable car på
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Jukset, og tok banen opp. Fin ‘utsiktstur’. Flott tilrettelagt for turister på toppen. Vi var desverre utenom turistsesongen, slik at restaurant var dessverre stengt. Fikk sett flott sti som Sherpa’ene hadde laget.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Fr0ya
Anmeldt 26. november 2018

Utsikten på en klar dag er verdt det. Men å nyte et måltid i kafeen fristet ikke da det var smuler, ketchup og annet grums på de tre ledige bordene vi så. Må bli bedre på å rydde og tørke av. Fine turstier i nærheten.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, LilleNille
Anmeldt 3. oktober 2018

Først går man over vidden. Så tar man Ulriken ned igjen. En perfekt kombinasjon.Da har man en perfekt dag i Bergen. Dersom solen skinner. Og det gjør den jo sjelden...

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Ole I
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler å gå opp eller ned og gondolen den ene veien. Turen krever god fysikk. Det er også flott å ta banen begge veier. Da trenger man ikke god fysikk.
Sett av tid til å nyte utsikten samt et besøk på kafeen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, joakimmoer
Anmeldt 30. september 2018

Anbefales på det høyeste på dager med høyt skydekke. Her får en en fantastisk utsikt over byen mellom de syv fjell. Flott utgangspunkt for turer eller bare for å nyte utsikten

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Thumper1974