Ulike måter å oppleve Mount Ulriken på
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Er du i Bergen, må du ta turen opp hit med taubanen. Du får se hele Bergen by og mere til.
Anbefaler å være tidlig ute, det blir fort lang kø i turistsesongen.
På toppen er det en restaurant og kiosk, du kan også gå på forskjellige turer utover vidda. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Gabran
Ann Margareth H, Kundeansvarlig på Mount Ulriken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Tusen takk for ditt besøk Gabran! Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Flott tur opp taubanen til Ulriken. Effektiv billettlogistikk og rask avvikling av kø. Flott utsikt over Bergen by. Ulriken er et godt startpunkt for å gå over vidden.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, rogersX3836HE

Tusen takk for ditt besøk og tilbakemelding :) Vi håper turen over vidden var magisk!

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Når i Bergen har jeg alltid besøkt Fløyen, men denne gangen fikk jeg opplever første gangen Ulriken. Enda bedre utsikt, nydelig vær og her ligger virkelig hele Bergen til dine føtter. Og overraskende - ikke så mange turister!
Veldig god mat ved restauranten.

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, 461annettb

Tusen takk for ditt besøk :) Vi er glad du hadde en fantastisk dag hos oss, og du er hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Ikke høyeste fjelltopp i Bergen. Men høyeste punkt med utsikt over Bergen by. Flott måte å slippe transportettappen for å gå på vidden.

Husk godt tøy. Det blåser mer og sterkere her oppe.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, helt1

Takk for ditt besøk til Bergens høyeste fjell! Hjertelig velkommen tilbake :)

Anmeldt 23. april 2019

Helt konge!Fantastisk opplevelse og til en billig penge,185,-kr pr person tur-retur i gondol ibergen og norge,fantastisk!Ta turen og opplev utsikten og restaurangen på toppen!

Dato for opplevelse: april 2019
1  Takk, klausen1233