Ulike måter å oppleve Mount Ulriken på
Anmeldt 29. desember 2019

vi var uten på en fjelltur og valgte og ta ulriksbenen opp til fløyen.på toppen er det en meget god restaurant og en evenyrlig utsikt.Meget bra.vi valgte og gå nedover igjenn ned til sentrum.ungene storkoste seg. ungene var 11 år 9 år og 5 år .så alle kan ta den turen.Kan anbefales på det sterkeste.Vi var 3 voksne også.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, jan5912
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Dyr billett men vel verd å ta turen. Utrolig utsikt. Mange muligheter for en tur langs stier utover i heia.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, KarinL300
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Er det noen som kan bygge trapper er det sherpaer fra Nepal. Flott tur med stigning. På toppen blir du belønnet med flott utsikt over de syv fjell, her er det også forfriskninger og få om du ikke har medbrakt selv.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Sterkkropp
Anmeldt 9. oktober 2019

Er det skyfritt, må du ta turen opp på Bergens tak. Her er det rikelig med turmuligheter om du har godt fottøy. ta en kopp kaffe inne eller ute.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, kptlie
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Er man i Bergen og har tid er dette noe man bør gjøre, fantastisk utsikt utover havet, mulighet til å gå opp om man er i litt form

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, OddRichard