Ulike måter å oppleve Mount Ulriken på
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Besøker man Bergen må man på Ulriken. Høyeste av de 7 fjell rundt byen. Storslått utsikt.
Fin gondoltur til toppen. God restaurant med byens beste utsikt. Solnedgang i havet.
De sprekeste kan gå Oppstemten. En steintrapp på over 1100 trinn, som er bygget av Sherpaer fra Nepal. Veldig populær fjelltur.

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, jonblytth
Anmeldt 29. desember 2019

vi var uten på en fjelltur og valgte og ta ulriksbenen opp til fløyen.på toppen er det en meget god restaurant og en evenyrlig utsikt.Meget bra.vi valgte og gå nedover igjenn ned til sentrum.ungene storkoste seg. ungene var 11 år 9 år og 5 år .så alle kan ta den turen.Kan anbefales på det sterkeste.Vi var 3 voksne også.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, jan5912
Anmeldt 7. november 2019 via mobile enheter

Dyr billett men vel verd å ta turen. Utrolig utsikt. Mange muligheter for en tur langs stier utover i heia.

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, KarinL300
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Er det noen som kan bygge trapper er det sherpaer fra Nepal. Flott tur med stigning. På toppen blir du belønnet med flott utsikt over de syv fjell, her er det også forfriskninger og få om du ikke har medbrakt selv.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Sterkkropp
Anmeldt 9. oktober 2019

Er det skyfritt, må du ta turen opp på Bergens tak. Her er det rikelig med turmuligheter om du har godt fottøy. ta en kopp kaffe inne eller ute.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, kptlie