Ulike måter å oppleve Mount Ulriken på
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

En fin treningsøkt opp trappene. Tidvis litt mye folk, men den flotteste utsikt gjør opp for det:) Flotte muligheter for en tur over vidden til Fløyen.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, LinLaa78
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Flott og hard tur til toppen. Takk og lov for pausebenkene til toppen. Det gjør at turen kan passe for hele familien. :) Utsikten på tommen er vært slitet. Nydelig gatekunst på toppen.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Cberge
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Utsikt i verdensklasse. Trappene i seg selv er et studie i håndverk som jeg beundrer hver eneste gang jeg bruker de.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, morten681
Anmeldt 28. februar 2020 via mobile enheter

Besøker man Bergen må man på Ulriken. Høyeste av de 7 fjell rundt byen. Storslått utsikt.
Fin gondoltur til toppen. God restaurant med byens beste utsikt. Solnedgang i havet.
De sprekeste kan gå Oppstemten. En steintrapp på over 1100 trinn, som er bygget av Sherpaer fra Nepal. Veldig populær fjelltur.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, jonblytth
Anmeldt 29. desember 2019

vi var uten på en fjelltur og valgte og ta ulriksbenen opp til fløyen.på toppen er det en meget god restaurant og en evenyrlig utsikt.Meget bra.vi valgte og gå nedover igjenn ned til sentrum.ungene storkoste seg. ungene var 11 år 9 år og 5 år .så alle kan ta den turen.Kan anbefales på det sterkeste.Vi var 3 voksne også.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, jan5912