Stemningsfult og vakkert

Landlig, behagelig, rolig atmosfære. Fint med benker rundt omkring i hagen, koselige stier. Nydelig... les mer

Anmeldt 4 uker siden
AnneRitaG1
Bergen, Norge
En av nasjonalromatikkens vugger

Anmeldt 7. august 2018
FredLarsen
Spydeberg, Norge

oversatt av Google
De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Bergenskort
9 anmeldelser
fra USD 1 204,80
Anmeldt 7. august 2018

Spennende å være på et sted hvor tidligere tiders miljø ligger i veggene, samtidig som en kan føle komponistens tonefulle nærvær.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, FredLarsen
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Du er ikke alene her , på sommeren busslast på busslast , såvær tidlig ute . Konsert hver dag kl 13 nå om sommer som du får på kjøpet på inngangsbilletten( 100 kr ) . Du må gå ca 4-500 meter fra parkeringen .

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Trondoc
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

For et fantastisk sted

Her oser det av historie og i et fantastisk miljø.

Prisen for inngang er helt OK , her føler jeg at jeg får valuta igjen.

Huset og området er meget godt vedlikeholdt av Bergen Kommune. Inventaret er fra mesteren tid og gir deg god informasjon om livet til Grieg.

Vi fikk masse informasjon av en kvinnelig representant - tusen takk til henne

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Jan Frode H
Anmeldt 7. februar 2018

Kjekt å se de gamle tingene er bevart. Ikke gå glipp av en kikk inn i komponisthytten, eller å besøke graven inne i fjellet

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, NoName-Bergen_Norge
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Interessant museum som ligger på et fint sted. Ta gjerne en tur dit når det er fint vær og beregn god tid slik at man kan få nyte både selve museum og flott natur ;)

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Olga G