PRIVATE TOUR: Bergen og Edvard Grieg hus, 2,5 timer

fra
USD 353,62
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Troldhaugen på
Anmeldt 30. september 2018

Vel verdt ett besøk. Kan være litt vel mye folk i høytidene som fellesferie, men er allikevel vel verdt ett besøk.

1  Takk, fotografmonica
Anmeldt 7. august 2018

Spennende å være på et sted hvor tidligere tiders miljø ligger i veggene, samtidig som en kan føle komponistens tonefulle nærvær.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, FredLarsen
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Du er ikke alene her , på sommeren busslast på busslast , såvær tidlig ute . Konsert hver dag kl 13 nå om sommer som du får på kjøpet på inngangsbilletten( 100 kr ) . Du må gå ca 4-500 meter fra parkeringen .

Takk, Trondoc
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

For et fantastisk sted

Her oser det av historie og i et fantastisk miljø.

Prisen for inngang er helt OK , her føler jeg at jeg får valuta igjen.

Huset og området er meget godt vedlikeholdt av Bergen Kommune. Inventaret er fra mesteren tid og gir deg god informasjon om livet til Grieg.

Vi fikk masse informasjon av en kvinnelig representant - tusen takk til henne

Takk, janfrodeh2016
Anmeldt 7. februar 2018

Kjekt å se de gamle tingene er bevart. Ikke gå glipp av en kikk inn i komponisthytten, eller å besøke graven inne i fjellet

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, NoName-Bergen_Norge