Flott hus i naturskjønne omgivelser

Anmeldt 30. september 2018
Monica J
Bergen, Norge
En av nasjonalromatikkens vugger

Anmeldt 7. august 2018
FredLarsen
Spydeberg, Norge

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 30. september 2018

Vel verdt ett besøk. Kan være litt vel mye folk i høytidene som fellesferie, men er allikevel vel verdt ett besøk.

Takk, Monica J
Anmeldt 7. august 2018

Spennende å være på et sted hvor tidligere tiders miljø ligger i veggene, samtidig som en kan føle komponistens tonefulle nærvær.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, FredLarsen
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Du er ikke alene her , på sommeren busslast på busslast , såvær tidlig ute . Konsert hver dag kl 13 nå om sommer som du får på kjøpet på inngangsbilletten( 100 kr ) . Du må gå ca 4-500 meter fra parkeringen .

Takk, Trondoc
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

For et fantastisk sted

Her oser det av historie og i et fantastisk miljø.

Prisen for inngang er helt OK , her føler jeg at jeg får valuta igjen.

Huset og området er meget godt vedlikeholdt av Bergen Kommune. Inventaret er fra mesteren tid og gir deg god informasjon om livet til Grieg.

Vi fikk masse informasjon av en kvinnelig representant - tusen takk til henne

Takk, Jan Frode H
Anmeldt 7. februar 2018

Kjekt å se de gamle tingene er bevart. Ikke gå glipp av en kikk inn i komponisthytten, eller å besøke graven inne i fjellet

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, NoName-Bergen_Norge