Ulike måter å oppleve Bryggen in Bergen på
Mat og kultur tur
13 anmeldelser
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Bergen er en mektig og vakker by. Bryggen er stemningsfull og spekket med gammel historikk og vakre bygninger. Anbefaler å bruke guide for å få hele historikken. Sommer som vinter - bare det ikke regner

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, NinaR653
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Ikoniske Bryggen, må aldri forveksles med brygga. Bryggen i Bergen er så gjenkjennbart at det gjerne brukes som illustrasjon der man skal illustrere byen med ett bilde.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, helt1
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Byggestuen bare må jeg innom hver gang. Nydelig fiskesuppe der. Svært hyggelige servitører også. Tradisjon.

2  Takk, Alenereisende
Anmeldt 13. november 2018

Hadde en hyggelig søndag formiddag i bergen . Gikk langs Bryggen. Kikke inn i smauene, drakk kaffe på kafe og kikket inn i julebutikken.

Takk, Nina P
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Besøker Bryggen mange ganger i året i og med at vi bor i Bergen. Blir aldri lei av å vandre i de trange smugene mellom tre bebyggelsen. Mange koselige butikker og kunsthåndverkere.

1  Takk, TFitje