Ulike måter å oppleve Bryggen in Bergen på
Mat og kultur tur
15 anmeldelser
1924 av 5 836 anmeldelser
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hvis det ikke er veldig mye folk, så anbefaler jeg å gå inn i smugene. Husk å se opp! Fascinere. Anbefales.

2  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Interessant å få er innblikk i hvordan det var i norge i gamle dager. Området har mistet litt av sin sjarm siden sist vi var der. Nå var det få butikker/kafeer som var åpen, mulig pga corona? Virket ikke som områder blir tatt godt vare på som det fortjener?

1  Takk, TineH71
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en trivelig brygge,med flere utesteder,restauranter,fisketorget, båtterminal og hoteller. Anbefales.

2  Takk, utpaaturer
Anmeldt 27. juni 2020

Er på ferie i Bergen. Bor på hotel admiral i sentrum. Flott hotell og fin by, men, utrolig plagsom støy hele døgnet. Musikk som spilles for hele byen tar aldri slutt. Like ille kl 12 som kl 04. Vi kommer ikke tilbake og anbefaler heller ikke Bergen til andre før dette støyproblemet er fjernet.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Lisa N
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Er bare noen gamle trehus. Oppskrytt.

Mange bra steder å spise i nærheten da som drar opp litt. Yes

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, sebastianbS3931IT