Mat og kultur tur

fra kr 280,00
fra kr 2 099,00
2025 av 5 977 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020

Man kan vel ikke være i Bergen uten å være på Brygga :) Nå var vi heldige siden det var også tivoli der. Men mye fint å se på, mange flotte bygninger og fine restauranter.

2  Takk, AST81
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig område i Bergen. Verdt å ta turen og se disse gamle, verneverdige husene. Vi brukte turen til å repetere noe av det poden hadde lært på skolen, om nettopp Bryggen i Bergen. Flere restauranter og butikker inne i smugene. Her kan du finne mye gøy!

2  Takk, sivsmestad
Anmeldt 14. juli 2020

Flere hyggelige uteområder med liv og båter i havnen og mange koselige kafeer og restauranter hvor man kan sitte å se på folkelivet og bare kose seg.

1  Takk, Seaside193360
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hvis det ikke er veldig mye folk, så anbefaler jeg å gå inn i smugene. Husk å se opp! Fascinere. Anbefales.

2  Takk, Ann_CatherineNorway
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Interessant å få er innblikk i hvordan det var i norge i gamle dager. Området har mistet litt av sin sjarm siden sist vi var der. Nå var det få butikker/kafeer som var åpen, mulig pga corona? Virket ikke som områder blir tatt godt vare på som det fortjener?

2  Takk, TineH71