Ulike måter å oppleve Bryggen in Bergen på
Mat og kultur tur
15 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2020

Yrende folkeliv fremfor bryggehusene, mye spennende å se i, mellom og bak trehusene. Må oppleves og utforskes.

Takk, MisterRAJ
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Flott attraksjon som viser gamme norske bryggehus, midt i sentrum. Gamle skjeve vegger, trange smug og en masse små butikker som selger håndarbeider av ulike slag, kunst, fiskeutstyr, pub’er og isbarer med mer. Verdt et besøk hvis du er i Bergen.

1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 19. juli 2020

Historisk interessant, og en mulighet til å vandre tilbake i tid. Morsomt at det er så godt bevart og at det samtidig er så mye aktivitet der. Steinselgeren var en suksess for vår 14-åring. For de som er historieinteresserte bør et besøk på Bryggen kombineres med en guidet tur. Synd at Finnegaarden er stengt for oppussing, men flott at det pusses opp.

1  Takk, 348alft
Anmeldt 16. juli 2020

Man kan vel ikke være i Bergen uten å være på Brygga :) Nå var vi heldige siden det var også tivoli der. Men mye fint å se på, mange flotte bygninger og fine restauranter.

2  Takk, AST81
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig område i Bergen. Verdt å ta turen og se disse gamle, verneverdige husene. Vi brukte turen til å repetere noe av det poden hadde lært på skolen, om nettopp Bryggen i Bergen. Flere restauranter og butikker inne i smugene. Her kan du finne mye gøy!

2  Takk, sivsmestad