Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord til kl 18, men da vi kom var det ingen andre gjester der og vi fikk beskjed om at det ikke begynte før kl 19. Personalet virket bebreidende overfor oss, var sure og sa det ikke var mulig å spise enda. Det virket ikke som de anstrengte seg for å ordne mat raskt til oss. Etter å mast noen ganger fikk vi etter 30 minutter lov å spise noe kaldmat. Etter ha mast litt mer, fikk vi beskjed av kelneren om at vi kunne spise varmmat. Da vi prøvde å forsyne oss, ble hovmesteren sur. Maten var ikke noe spesiell: pinnekjøttet var seigt, potetene overklokke og ribben uten skikkelig svor. Det var dårlig utvalg på kaldmat og dårlig laget. Feks var ikke risen ordentlig kokt. Maten var heller ikke barnevennlig. Vi satt presset opp i andre bord, så kelnerne måtte dytte i oss for å komme forbi. Alt i alt var dette et lite hyggelig besøk. Vi kommer ikke til å dra tilbake, og vil fraråde bekjente og andre å dra hit.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, HP S
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Ærverdig bygning
Men..
Dårlig og skittent rom, og spesielt bad
Skitten baderromsdør med kjønnshår hengende fast
Dusj m gammelt og klistret forheng
Uspiselig bacon til frokost (enten ustekt eller svidd
Uvanlig smal seng med myk madrass

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Stig L
Anmeldt 13. november 2017

Min mann og jeg bodde en natt på Villa Terminus. Huset er et vakkert hus fra 1770 og nydelig renovert. Hyggelig rom med gode senger. Det eneste vi savnet der var en ekstra stol i tillegg til de to som var der. Frokosten var god og med godt utvalg. Det var en nytelse å overnatte i et så vakkert hus.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Jette R
Anmeldt 27. oktober 2017

Frokost hadde bacon hardt som stein.. endelig fikk jeg på rommet.. Men dårlig wifi.. treeeeeege.. så.. på repsjonen.. sa at jeg kan sitte på på baren.. men dette er ikke noe privat livet.. jeg betale for rommet som jeg ikke kan bruk. pga wifi dårlig.. og Tv.. kan ikke se fra seng pga for høy og liten.. vanlig stol på feil plass..
jeg betaler ikke baren for den er ikke rommet.. og iskaldt pga ute åpent lufye kaldt inne,, det er ingen privat livet hvis jeg ønsker god wifi..

føler veldig skuffet og har ikke lyst bo her hele helgen
de har brannalarm for høreselhemmende. men jeg kan ikke sitte i seng hele tiden hvis jeg må ha. hvor andre kan alarm for eksempel jeg sitter ved skrivebord.. skulle vært armbånd.så det kan skjer hele huset.

jeg bodde på 2 etg 5 år siden... var god wifi.. tror skyld det er for lang fra lokal for wifi som er ikke god kontakt. veldig trege påvirket meg dårlig humør

Dato for oppholdet: oktober 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 11. oktober 2017

Hotellet ligger greit til i byen rett over gaten for jernbanen og en kort spasertur fra bryggen. Vi hadde bestilt ett oppgradert rom men blei skuffet da rommet ikke stemte med bildene og omtalen, det var slitt og vinduene gamle og trekkfulle. Rommet var veldig kaldt og det var ikke mulighet til å stille varmen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner