Expedia.comUSD 104
Vio.comUSD 104
Agoda.comUSD 104
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste julebords bufeen under en konferanse. Dette var langt under par. Pinnekjøttet var sau og ikke lam med lite kjøtt på pinnene. Det gikk tomt for flere kaldretter som de ikke etter fylte. Ribben var tørr med dårlig svor. Forventet bedre.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Krisvenas
Anmeldt 2. november 2018

Fordums eleganse som er godt tatt vare på i form av både ansattes væremåte og servicenivå. Bittelitt slitte rom, men allikevel hjemmekoselige... Sengene var litt for myke for meg, men passer sikkert mange andre. Det eneste som var påklagelig var lyden på TV-apparatet. her kunne man med fordel investert i litt mer kostbare apparater...

Takk, roarl812
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig og innbydende hotell. God, hjelpsom og hyggelig service. Fint og rent område. Innbydende frokostsal og meget god frokost. Flott lounge, bar og område rundt peisen. Hyggelig sted å bo. Ok rom, om enn litt trangt. God kvalitet på sengen. Mindre bra bad. Meget skuffende trimrom med svært dårlig kvalitet på utstyr blant annet sykler.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 1. oktober 2018

Store fine rom, og en variert og velsmakende frokost buffe. For lite knagger og kleshengere til å henge opp tøyet sitt på, på rommet. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen. Gratis utlån av sykler er topp!

Takk, jippi j
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Rommet var litt lite og trist, med kjedelig utsikt. Men bortsett fra det var det rent og ryddig. Badekar på badet er bra. Frokosten var veldig god. Beliggenheten er sentral, ca ti minutter til Bryggen. Bilen kan parkeres i stort parkeringsanlegg få minutters gange fra hotellet.

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene