USD 2 995
Snaptravel
eDreamsUSD 150
FindHotelUSD 150
Anmeldt 22. november 2018

Bodde i villaen som kun har få rom og en veldig rolig og fin atmosfære. Store fine rolige rom med store gode bad. Hyggelig frokost med bra utvalg og serviceminded betjening. Siden det ikke finnes heis mellom etasjene så kan det være litt vanskelig siden man må opp noen bratte trapper med kofferten. Men villaen har sjarm og en ro man ikke finner på så mange andre hoteller. Villaen ligger også veldig sentralt til i Bergen og er et godt utgangspunkt for å utforske byen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Norway1961
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste julebords bufeen under en konferanse. Dette var langt under par. Pinnekjøttet var sau og ikke lam med lite kjøtt på pinnene. Det gikk tomt for flere kaldretter som de ikke etter fylte. Ribben var tørr med dårlig svor. Forventet bedre.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Krisvenas
Anmeldt 2. november 2018

Fordums eleganse som er godt tatt vare på i form av både ansattes væremåte og servicenivå. Bittelitt slitte rom, men allikevel hjemmekoselige... Sengene var litt for myke for meg, men passer sikkert mange andre. Det eneste som var påklagelig var lyden på TV-apparatet. her kunne man med fordel investert i litt mer kostbare apparater...

Takk, roarl812
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig og innbydende hotell. God, hjelpsom og hyggelig service. Fint og rent område. Innbydende frokostsal og meget god frokost. Flott lounge, bar og område rundt peisen. Hyggelig sted å bo. Ok rom, om enn litt trangt. God kvalitet på sengen. Mindre bra bad. Meget skuffende trimrom med svært dårlig kvalitet på utstyr blant annet sykler.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 1. oktober 2018

Store fine rom, og en variert og velsmakende frokost buffe. For lite knagger og kleshengere til å henge opp tøyet sitt på, på rommet. Hyggelig betjening. Kommer gjerne igjen. Gratis utlån av sykler er topp!

Takk, jippi j