Booking.comUSD 3 938
eDreamsUSD 136
Orbitz.comUSD 136
CheapTicketsUSD 136
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Ærverdig hotell. Under oppussing. Det trengs. Svært kronglete og lange ganger, mye trapper. Ok mat, men ikke mer enn det. Dårlige å fylle på i lunsjbuffeen. Sjarmerende kjøkkenlærlinger som presenterer maten

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Geno65
Anmeldt 11. januar 2019

Hotellet har en lang tradisjon og historie. Når en kommer inn preges resepsjonen av mørkt tre og litt dårlig belysning. Baren til høyre er hyggelig og innbydende. Største problemet er rommene, mitt var trangt og nedslitt. Svært trangt og lite bad og en myk og lav seng som ikke var komfortabel. Det foregikk oppussing på hotellet, var visst nok rommene i øverste etasjer som ble modernisert - men det medførte mye støy i resten av hotellet.

En større bankett på kvelden var bra, god mat og servering.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Hans-Olav J
Anmeldt 10. desember 2018

Vi var 6 personer som hadde julebord her.
Buffeten var utmerket, med stort og godt utvalg.
Etter middag er det desverre begrenset med plasser, så vi ble sittende i spisesalen.
Det var ikke lett å få videre servering av drikke.
Rommet bærer preg av at dette er et gammelt hotell, og trenger oppussing. Dette er påbegynt.
Det største minuset med oppholdet, var at rommet var veldig lytt.

Takk, PFadum
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Grand hotel Terminus har en vakker arkitektur og er et hotell med lang historie. Nå pusses det heldigvis opp, for rom og bad er slitne. Stilen på rommene er en rar miks av farger, tapeten hadde sprekker i skjøtene, flisene på badet er malt over (og flasser), rørene gikk tette og sengene var så-som-så.
Frokosten var veldig god! Og hotellet ligger veldig sentralt.
Vi er glad for at hotellet pusses opp!

2  Takk, Thaitutta
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

På snarvisit i Bergen valgte jeg å overnatte på dette hotellet. Det ligger veldig sentralt ved jernbanestasjonen og bybanen, som går til flyplassen. Det er et hotell som har tatt vare på det opprinnelige interiøret. Det virket dom det nylig var pusset opp.

Innsjekkingen gikk fort Personalet var imøtekommende og hjelpsomme.

Rommet jeg fikk var i 2 etasje, rett ved trappen. Det var et standard dobbeltrom med bad. Det var lite, men passelig til meg alene. God seng. Badet var svært lite, men med alt nødvendig. Dusjnisje. Varmekabler. Alt rent og pent. Rommet har minibar og flattv. Men ikke klimaanlegg. Men en radiator. Det var litt for varmt på natten.

Deilig frokost, godt utvalg og stor romslig frokostsal.

Av andre ting som gjør at jeg velger dette hotellet neste gang jeg kommer til Bergen er den koselige atmosfæren med det lune interiøret og den koselige peisestuen som serverer småretter fra baren.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, maypaatur