Booking.comUSD 2 906
eDreams
FindHotelUSD 138
2025 av 1 246 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Budde ei natt på superior rom. Stort og flott rom, stor TV og fint bad med badekar. Godt å ha moglegeheita til å lufte skikkeleg, då det var godt og varmt i Bergen då vi besøkte hotellet. Eg likte rommet vi fekk veldig godt, og kjem gjerne attende til Terminus. Her får ein mykje for pengane. Gler meg til å ete vanleg frukost på Terminus når den tid kjem, sjølv om korona-alternativet også var heilt greit. Dei ansatte vi hadde med å gjere var venlege og blide.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 297kristinad
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Gjennombløte etter en intens regnbyge på siste strekket inn til Bergen svingte vi inn foran Terminus. Og ble tatt imot av en solstråle av en resepsjonist. Det var nesten så MC-dressene tørket av solstrålene fra resepsjonen!
Terminus er nesten som å tre inn i en egen verden. Nylig renovert har de fått storhet til å skinne i resepsjon, frokostrom, trappehus og korridorer.
Vi hadde et lite men lekkert rom. Smart innredet så det virket ikke så lite. Nok stikkkontakter til alt som skal lades i våre dager er et ekstra pluss. Og badet! Bare må sees. Fikk nesten lyst til å rappe blandebatteriet i dusjen, men slikt gjør man jo ikke.
Terminus er åpenbart stedet å bo i Bergen!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, HaugesundsHelge
Anmeldt 24. mai 2020

På tross av at det står spesifikt at det er dobbeltseng, så er det ikke det. Det er to enkeltsenger som står inntil hverandre og sklir fra hverandre for et godt ord. Overmadrassen lå laust oppå, og skled halvveis av i løpet av natta. Og jeg sover rolig. Har sjeldent sovet så dårlig på et hotell før. Ingen ventilasjon og veldig varmt første natta. Hvis vi hadde vinduet oppe bråka det fra søppelbiler og diverse. Det ble litt bedre da helga kom. Minibaren var varm. Rommet generelt lite koselig. Betjeningen helt grei. Ok frokost, men ingen variasjon på dagene. Jeg kommer ikke til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Kuaugo
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Gjennom restaurert i de senere år. Sentralt ved jernbane og busstasjon. Historiske stilelementer er vakkert bevart. Stilige saler. God og imøtekommende mottagelse i resepsjonen. Enkelt rom - som bestilt. Rent og ryddig over alt. Variert og god norsk frokost. Gode småretter om kvelden. Frister til gjentagelse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, DagB45
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi fikk et kjempefint og romslig familierom med nydelig oppusset bad. Hotellet er utrolig godt pusset opp og vedlikeholdt. Men lite smil fra de ansatte. I frokostsalen direkte ukoselig betjening. Synes dessuten at eggepulver-eggerøre er trist, og eneste melkedrikkertilbud er lunken melk fra mugge til cornflakes.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 126Lena