FindHotelUSD 137
eDreamsUSD 137
CheapTicketsUSD 138
PricelineUSD 2 906
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Flott og historisk hotell. Vi bodde på familierom med to voksne og to barn. Seng nr 3/4 var, som det ofte er, en sovesofa som er utslått. Denne var hard og lite komfortabel. Det er rart det ikke finnes flere familierom på hoteller med 4-5 ordentlige senger.

Hotellet ligger rett ved stasjonen og det er meget praktisk med kort vei til garasje, tog og storsenter. Kort vei til det meste, men på andre siden av lungegårdsvannet ift bryggen etc. Bittelitt bråk fra gatene på nattestid men bor man i sentrum så tåler man dette.

Frokosten var god, buffet med standard utvalg som man kan forvente.

Mye historie i veggene, kunst på vegger og hyggelig bar. Hjelpsomt personale. Bad var bra, men litt pussig løsning på dusj utenfor badekar.

Prisen var god.

Takk, 791olam
Anmeldt 16. juli 2020

Vi hadde egentlig bestilt Villa Terminus, men fant ut at vi heller ville ha rom på Grand Terminus og det fikk vi lov til uten å betale ekstra Vi fikk 2 rom i 2 etasje (som vi hadde bestilt) og det var fine rom. Hvis du liker kjølig rom, så anbefaler jeg rom 203, det rommet fikk ikke sol. Liker du derimot sol og varme, så anbefaler jeg rom 205, der får du også en liten balkong. Et lite obs er at det er bare et lite skille der ute mellom rommene. Frokosten var veldig god og de har 2 saler. Jeg likte best den ved resepsjonen, for der hadde man store tekopper, kald melk og varm eggerøre. Veldig hyggelig betjening og baren/restauranten hadde veldig god mat. Og hotellet er heller ikke langt unna togbane eller Fløibanen (10 min å gå) 15 min til Bryggen.

2  Takk, AST81
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Budde ei natt på superior rom. Stort og flott rom, stor TV og fint bad med badekar. Godt å ha moglegeheita til å lufte skikkeleg, då det var godt og varmt i Bergen då vi besøkte hotellet. Eg likte rommet vi fekk veldig godt, og kjem gjerne attende til Terminus. Her får ein mykje for pengane. Gler meg til å ete vanleg frukost på Terminus når den tid kjem, sjølv om korona-alternativet også var heilt greit. Dei ansatte vi hadde med å gjere var venlege og blide.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 297kristinad
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Gjennombløte etter en intens regnbyge på siste strekket inn til Bergen svingte vi inn foran Terminus. Og ble tatt imot av en solstråle av en resepsjonist. Det var nesten så MC-dressene tørket av solstrålene fra resepsjonen!
Terminus er nesten som å tre inn i en egen verden. Nylig renovert har de fått storhet til å skinne i resepsjon, frokostrom, trappehus og korridorer.
Vi hadde et lite men lekkert rom. Smart innredet så det virket ikke så lite. Nok stikkkontakter til alt som skal lades i våre dager er et ekstra pluss. Og badet! Bare må sees. Fikk nesten lyst til å rappe blandebatteriet i dusjen, men slikt gjør man jo ikke.
Terminus er åpenbart stedet å bo i Bergen!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, HaugesundsHelge
Anmeldt 24. mai 2020

På tross av at det står spesifikt at det er dobbeltseng, så er det ikke det. Det er to enkeltsenger som står inntil hverandre og sklir fra hverandre for et godt ord. Overmadrassen lå laust oppå, og skled halvveis av i løpet av natta. Og jeg sover rolig. Har sjeldent sovet så dårlig på et hotell før. Ingen ventilasjon og veldig varmt første natta. Hvis vi hadde vinduet oppe bråka det fra søppelbiler og diverse. Det ble litt bedre da helga kom. Minibaren var varm. Rommet generelt lite koselig. Betjeningen helt grei. Ok frokost, men ingen variasjon på dagene. Jeg kommer ikke til å bo her igjen.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, Kuaugo