FindHotelUSD 136
eDreamsUSD 135
CheapTicketsUSD 136
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi kom igår og skulle være her 2 netter! Det er et gammelt hotel og ikke verdt det som vi har betalt!!!
I natt skulle jeg sjekke minibaren så ble jeg møtt med dritt lukt og det var så varmt inne minibaren!!
Idag kl 09.00 ga jeg beskjed til resepsjonen og fikk beskjed at dette skal ordnes med en gang! Nå kl er 19.56 og det er det samme lukt
Jeg blir fornøyd KUN hvis jeg får en del av det som jeg har betalt!
Er det noen fra hotellet som vil svare meg!!?
Rom nr : 520

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, nuredinh2014
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på hotellet mange ganger, og alltid vært godt fornøyd. Denne gangen var det annerledes. Først fikk vi beskjed om at pga Corona viruset hadde de sluttet med rengjøring på rom og nye håndklær hver dag med mindre man ga beskjed. Hallo, hva har dette med Corona å gjøre? Det er kun for å spare penger. I tillegg måtte man booket tid for frokost. Dette ble ikke fulgt opp, og folk kom når de selv ville. Bord ble ikke vasker i frokostsalen og rommet ble ikke rengjort selv om vi ba om det. Foodtruck i hagen hadde de også, men der måtte vi bestille mat via en app (som ikke virket). Prøvde å snakke med kokken, men han var av det introverte slaget så vi endte med å gå et annet sted. Tror vi bor på et annet hotell neste gang. Romprisen er tross alt høy, og da forventer man at ting er i orden.

2  Takk, OFuglestad
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Flott og historisk hotell. Vi bodde på familierom med to voksne og to barn. Seng nr 3/4 var, som det ofte er, en sovesofa som er utslått. Denne var hard og lite komfortabel. Det er rart det ikke finnes flere familierom på hoteller med 4-5 ordentlige senger.

Hotellet ligger rett ved stasjonen og det er meget praktisk med kort vei til garasje, tog og storsenter. Kort vei til det meste, men på andre siden av lungegårdsvannet ift bryggen etc. Bittelitt bråk fra gatene på nattestid men bor man i sentrum så tåler man dette.

Frokosten var god, buffet med standard utvalg som man kan forvente.

Mye historie i veggene, kunst på vegger og hyggelig bar. Hjelpsomt personale. Bad var bra, men litt pussig løsning på dusj utenfor badekar.

Prisen var god.

Takk, 791olam
Anmeldt 16. juli 2020

Vi hadde egentlig bestilt Villa Terminus, men fant ut at vi heller ville ha rom på Grand Terminus og det fikk vi lov til uten å betale ekstra Vi fikk 2 rom i 2 etasje (som vi hadde bestilt) og det var fine rom. Hvis du liker kjølig rom, så anbefaler jeg rom 203, det rommet fikk ikke sol. Liker du derimot sol og varme, så anbefaler jeg rom 205, der får du også en liten balkong. Et lite obs er at det er bare et lite skille der ute mellom rommene. Frokosten var veldig god og de har 2 saler. Jeg likte best den ved resepsjonen, for der hadde man store tekopper, kald melk og varm eggerøre. Veldig hyggelig betjening og baren/restauranten hadde veldig god mat. Og hotellet er heller ikke langt unna togbane eller Fløibanen (10 min å gå) 15 min til Bryggen.

2  Takk, AST81
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Budde ei natt på superior rom. Stort og flott rom, stor TV og fint bad med badekar. Godt å ha moglegeheita til å lufte skikkeleg, då det var godt og varmt i Bergen då vi besøkte hotellet. Eg likte rommet vi fekk veldig godt, og kjem gjerne attende til Terminus. Her får ein mykje for pengane. Gler meg til å ete vanleg frukost på Terminus når den tid kjem, sjølv om korona-alternativet også var heilt greit. Dei ansatte vi hadde med å gjere var venlege og blide.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 297kristinad