2 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 173
FindHotelUSD 174
TripadvisorUSD 174
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Etter mange dager på dette gamle hotellet er jeg drittlei. Rommene er kjipe, gamle og gir inntrykk av møkkete. Det bobla i dusjen når jeg trakk ned i dass. Frokosten tørte jeg ikke smake på en gang. Men med en sixpack innabords fra den lokale butikken så fikk jeg sove på dette hotellet også.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Compass28275989932
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Her føler man seg velkommen!
Hyggelig og serviceminded resepsjon, flotte lokaler.. ærverdig.
Rommet var lite, men senga var god! Badet trangt, men innbydende i pepitamønstrede fliser.
Frokosten får full score på alle måter.
Jeg bor her neste gang også.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Torunn G
Anmeldt 15. desember 2020

Vi bodde ikke på hotellet, men spiste julelunsj der. Det var buffet med gode og varierte retter, mettende og velsmakende. Et ekstra pluss for opplysninger om allergener, slik at jeg greit kunne velge vekk det jeg ikke tåler.

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Lisbeth L
Anmeldt 10. september 2020

Mye å skrive om, men kort. Fikk rom 604. Gammalt, spesjelt lukt, dårlig renhold, liten badekar. For 1400kr per natt, forventer man litt mer. Frokost var verst, 1 type skinke, 1 type ost, 1 type brød, samme egg og laks hver dag (i 3 dager), alt fra first price. La bildene fortele resten. Jeg skal aldri bo her igjen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 800karolG
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Dette er hotellet du må unngå hvis du ikke er av den typen som ønsker å ligge våken hele natta å høre hvert eneste ord som blir sagt i naborommet. Riktig ille er det med fest på naborommet. Klager til resepsjonen flere ganger, men uten at noe skjer. Styr unna!

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, runeba