3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 163
FindHotelUSD 163
Trip.comUSD 173
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott hotell, vi hadde opphold på 2 døgn i familierom. Veldig fornøyd med rommet, god plass til alle 4.
Hotellet er nydelig pusset opp, koste oss i hotellbaren og i frokostsalen. Rolig og avslappende stemning på hotellet.
God beliggenhet med bybane stopp like ved. Kommer garantert tilbake!

Romtips: Parkering i ByGarasjen funket fint, kjøpte også 24 timers pass til bybanen som tok oss helt inn til sentrum på 1,5 min.
Takk, Janet H
Anmeldt 24. juli 2021

Pga ombooking ble vi plassert i den nyrestaurerte delen av hotellet, Zander Kaaes. Vi ble mektig imponert over hvorledes ombyggingen hadde vist omhyggelig respekt for det opprinnelige, men samtidig tilbød gjestene de beste fasciliteter. Rommet var utmerket og til tross for beliggenhet mot en av byens mest trafikkerte gater, var det lite støy å regitrere. Tross avstand til hovedbygningen, var det lett tilgjengelig og service fra betjeningen på et høyt nivå. Frokosten er ofte et cloû under et hotellopphold. Det var det i sannhet her. Dessuten var smittevern-rådene godt ivaretatt overalt hvor vi ferdest. Tusen takk for bidraget til en vellykket bytur.

Romtips: Anbefaler nyrestaurert avd Z. Kaaes for å kunne oppleve atmosfæren fra en forgangen tid. Bygningen er opprinnelig fra 1700-tallet.
Takk, hsaethre
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er overpriset. Vi leide et standard rom for to. Badet var så lite at vi ikke kunne tørke oss der etter dusjen. Det var bare en lampe ved senga, så den ene av oss måtte bruke mobil lyset for å kunne lese på senga. Vi ba om å få rene håndduker, de måtte vi hente selv i resepsjonen hver dag.

Takk, P8368PFmariaa
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ett behagelig hotell med god mat og en flott Whisky-bar. God frokostbuffet, men de kunne ha utvider det glutenfrie tilbudet noe. De hadde kun en type glutenfri brød og knekkebrød som smakte papp. Jeg elsker baren deres hvor du kan slappe av etter en lang dag. Litt merkelig at de hadde stengt på søndager, men det er vel ett tegn på at de sliter under pandemien som de fleste hoteller gjør nå. Bedre det enn at de skrur opp prisene slik de gjør på Sørlandet.

Takk, Gjermund S
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Etter mange dager på dette gamle hotellet er jeg drittlei. Rommene er kjipe, gamle og gir inntrykk av møkkete. Det bobla i dusjen når jeg trakk ned i dass. Frokosten tørte jeg ikke smake på en gang. Men med en sixpack innabords fra den lokale butikken så fikk jeg sove på dette hotellet også.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Compass28275989932