2 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 174
FindHotelUSD 174
TripadvisorUSD 175
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi har bodd på dette hotellet flere ganger tidligere, og har likt oss veldig godt her. Hyggelige resepsjonist, som var veldig hjelpsom med alt. Denne gangen må vi pirke på et par ting. Madrassene er desverre bekledning med plast( tisselaken?), og det ble utrolig klamt å sove på. Veldig lytt, vi hørte alt fra naborommet. Frokosten var skuffende. Ikke speilegg, pulvereggerøre og lite utvalg. Smittevernet under frokosten var helt krise, noe som er veldig rart-når Bergen har veldig økende smitte igjen. Vi kommer tilbake, men håper dette retter seg opp til neste gang.

Takk, Anita T
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott hotell, vi hadde opphold på 2 døgn i familierom. Veldig fornøyd med rommet, god plass til alle 4.
Hotellet er nydelig pusset opp, koste oss i hotellbaren og i frokostsalen. Rolig og avslappende stemning på hotellet.
God beliggenhet med bybane stopp like ved. Kommer garantert tilbake!

Romtips: Parkering i ByGarasjen funket fint, kjøpte også 24 timers pass til bybanen som tok oss helt inn til sentrum på 1,5 min.
Takk, Janet H
Anmeldt 24. juli 2021

Pga ombooking ble vi plassert i den nyrestaurerte delen av hotellet, Zander Kaaes. Vi ble mektig imponert over hvorledes ombyggingen hadde vist omhyggelig respekt for det opprinnelige, men samtidig tilbød gjestene de beste fasciliteter. Rommet var utmerket og til tross for beliggenhet mot en av byens mest trafikkerte gater, var det lite støy å regitrere. Tross avstand til hovedbygningen, var det lett tilgjengelig og service fra betjeningen på et høyt nivå. Frokosten er ofte et cloû under et hotellopphold. Det var det i sannhet her. Dessuten var smittevern-rådene godt ivaretatt overalt hvor vi ferdest. Tusen takk for bidraget til en vellykket bytur.

Romtips: Anbefaler nyrestaurert avd Z. Kaaes for å kunne oppleve atmosfæren fra en forgangen tid. Bygningen er opprinnelig fra 1700-tallet.
Takk, hsaethre
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er overpriset. Vi leide et standard rom for to. Badet var så lite at vi ikke kunne tørke oss der etter dusjen. Det var bare en lampe ved senga, så den ene av oss måtte bruke mobil lyset for å kunne lese på senga. Vi ba om å få rene håndduker, de måtte vi hente selv i resepsjonen hver dag.

Takk, P8368PFmariaa
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Ett behagelig hotell med god mat og en flott Whisky-bar. God frokostbuffet, men de kunne ha utvider det glutenfrie tilbudet noe. De hadde kun en type glutenfri brød og knekkebrød som smakte papp. Jeg elsker baren deres hvor du kan slappe av etter en lang dag. Litt merkelig at de hadde stengt på søndager, men det er vel ett tegn på at de sliter under pandemien som de fleste hoteller gjør nå. Bedre det enn at de skrur opp prisene slik de gjør på Sørlandet.

Takk, Gjermund S