Expedia.comUSD 133
FindHotelUSD 131
Trip.comUSD 141
Anmeldt 3. august 2021

Grand Hotel Terminus er ett fint og historisk hotell også etter oppussingen men rommene var triste og ikke har noen historie utenom de elegante dørkarmende som man ser på rommet under malingen. Greit at hotellets minibar på rommet var dyrt, men å legge hotellets navn på en pakke drops og selge det for 340kr for det var norsk produsert syntes jeg er tull. Etter Det Bergenske tok over syntes jeg alt ble trist. Men morsomt at Det Kongelige Danske Konsulat eier hoteller men ja.

Takk, Ole Chr T
Anmeldt 2. august 2021

Flott oppusset i ærverdig stil. Nydelig frokost og hyggelig personale. Ligger rett ved jernbanestasjonen, så litt støy er det på morgenen, men ellers tipp topp. Kort vei til Markens og en liten spasertur til Bryggen.

1  Takk, Nin68
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi har bodd på dette hotellet flere ganger tidligere, og har likt oss veldig godt her. Hyggelige resepsjonist, som var veldig hjelpsom med alt. Denne gangen må vi pirke på et par ting. Madrassene er desverre bekledning med plast( tisselaken?), og det ble utrolig klamt å sove på. Veldig lytt, vi hørte alt fra naborommet. Frokosten var skuffende. Ikke speilegg, pulvereggerøre og lite utvalg. Smittevernet under frokosten var helt krise, noe som er veldig rart-når Bergen har veldig økende smitte igjen. Vi kommer tilbake, men håper dette retter seg opp til neste gang.

Takk, Anita T
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeflott hotell, vi hadde opphold på 2 døgn i familierom. Veldig fornøyd med rommet, god plass til alle 4.
Hotellet er nydelig pusset opp, koste oss i hotellbaren og i frokostsalen. Rolig og avslappende stemning på hotellet.
God beliggenhet med bybane stopp like ved. Kommer garantert tilbake!

Romtips: Parkering i ByGarasjen funket fint, kjøpte også 24 timers pass til bybanen som tok oss helt inn til sentrum på 1,5 min.
Takk, Janet H
Anmeldt 24. juli 2021

Pga ombooking ble vi plassert i den nyrestaurerte delen av hotellet, Zander Kaaes. Vi ble mektig imponert over hvorledes ombyggingen hadde vist omhyggelig respekt for det opprinnelige, men samtidig tilbød gjestene de beste fasciliteter. Rommet var utmerket og til tross for beliggenhet mot en av byens mest trafikkerte gater, var det lite støy å regitrere. Tross avstand til hovedbygningen, var det lett tilgjengelig og service fra betjeningen på et høyt nivå. Frokosten er ofte et cloû under et hotellopphold. Det var det i sannhet her. Dessuten var smittevern-rådene godt ivaretatt overalt hvor vi ferdest. Tusen takk for bidraget til en vellykket bytur.

Romtips: Anbefaler nyrestaurert avd Z. Kaaes for å kunne oppleve atmosfæren fra en forgangen tid. Bygningen er opprinnelig fra 1700-tallet.
Takk, hsaethre