Tipp topp, tommel opp. Fryd Askøy innfridde. Vi kommer garantert igjen.

Besøkte Fryd Askøy sammen med min kone og et vennepar. Stedet er plassert i rolige og fine... les mer

Anmeldt 4 uker siden
JaakkoLintunen
Vennetur

Flott opplevelse med venner. Godt og varmt, nydelig med bad i sjøen. Idyllisk område. Veldig bra... les mer

Anmeldt 5. april 2024
Roam30584883475

Anmeldt 18. juni 2023

Fantastisk opplevelse og nydelig badeplass. Anbefaler alle å ta en tur med venner/familie/partner.

Dato for opplevelse: juni 2023
Takk, Inger L
Anmeldt 24. mai 2023 via mobile enheter

Utrolig fin og behagelig opplevelse. Jeg var her med en venninne og vi hadde det veldig fint. Man kan koble til egen musikk, noe som gjorde det ekstra koselig. Det var rent, ryddig og behagelig. Det var også veldig enkelt å få kommet seg inn og ikke noe stress eller usikkerhet. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Malinenordin
Anmeldt 23. mai 2023

Nydelig beliggenhet hvor man har mulighet til å bade og komme rett inn i en koselig flytende sauna!

1  Takk, Karen R
Anmeldt 15. mai 2023 via mobile enheter

Helt supert, god kvalitet, fin beliggenhet, enkelt og rask bestilling🤩 var høytaler man kunne bruke der som gjorde stemningen enda bedre🤩helt konge plass🤪må prøves!!

Takk, Ole Christian B
Anmeldt 6. mai 2023 via mobile enheter

Nydelig opphold. Parkering rett ved sauna. Nydelig utsikt. Varmt,rent og pent. Gøy for både store og små

Takk, siljeh947