Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi lå i et annet bygg enn resepsjonen var i. Der var svært møkkete på gulv, badet var antagelig ikke vasket på lenge. Vi gikk igjennom en fyllebule for å komme til trappen opp i 3 etg.det var rottehull i en av trappetrinnene, det var mugglukt i trappegang og i korridoren til værelset. Den såkalt frokost kom kl 0520 om morgenen med et voldsomt smell, det var da muggent salatblad og svett liten osteskive+en halv skinkeskive klasket sammen mellom to brødskiver og 1 dl saft. Vi klaget på alt dette ved utreise, fikk beskjed om at det var slik P-Hotels policy er, du får hva du betaler for sa de i resepsjonen. Vil ikke anbefale dette til noen og Mattilsynet er kontaktet.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, torildskaalbones
Anmeldt 12. juli 2018

Sentral beligenhet,relativt billig.Støy fra nærliggende pub/nattklubb.slitte,trange rom og lite bad."Frokost"pakke hang på døra på morgenen.Greit nok for en natt da vi skulle videre med fly dagen etter.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mavrick06
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Ankom på en lørdag og var litt slitne etter en del timer bak rattet. Ble hyggeligt mottatt men en skuffelse var at nærmeste parkering var et lite stykke unna og var dyr. Rommet var ok men ikke mere enn det. Det var også masse støy fra et utested rett ved. Er man var på støy er dette ikke det rette sted. Ellers bra og veldig sentralt.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, ricardosG5258PD
Anmeldt 1. april 2018

Dette er et veldig sentralt beliggende hotell – med svært hyggelig pris – men høy støy fra diskotek i helgene. Greit rom (low price rom, man får det men betaler for). Renholdet var bra, frokost er en pakke på døra = OK (man får det men betaler for)

Romtips: Lengt mulig opp for å komme unna støyen. Men bassen går igjennom veggene....
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Knut R
Anmeldt 8. februar 2018

Billig og greit for en natt eller to. Minimalt med støy fra utsiden. Fin beliggenhet, sentralt med gåavstander til det meste.
Det negative var at frokosten var bare en pose med to brødskiver og en flaske appelsinsaft som var hengt på døren.

Romtips: Hotellrom mot bakgården har veldig lite støy
Dato for oppholdet: desember 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Ørjan N
Marita S, Leder  på P-Hotels Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2018

Takk for hyggelig omtale Ørjan. Velkommen tilbake ved en senere anledning MVH P Hotels Bergen