Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Litt slitte rom, men ellers var det ikke mye å klage på. Flott beliggenhet i sentrum med gangavstand til alt. Dersom man ønsker et billig hotellrom midt i Bergen så er dette hotellet virkelig å anbefale.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 805sveine
Marita S, Leder  på P-Hotels Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har en del rom som er nyere. Jobber stadig med renovering
Ønsker en fin dag videre og velkommen igjen til P Hotels

MVH P Hotels Bergen

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

For 800 kr er dette helt elendig, orker ikke engang å stikke innom der. Hadde bestilt 1 rom for oss men etter å ha lest hva som skrives tok jeg en telefon for å høre med hotellet om det var slik det skrives. Fikk da pratet med en som var ny og bare måtte beklage at det ikke var skikkelig frokost, ikke parkering og mye bråk. Beklagelig at man må studere alt til minste detalj før man bestiller. Ble Best Western på oss til 880 kr med frokost og hyggelig betjening. Tapte 800 kr på dette men det driter jeg i. Styr unna dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Knut M
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Rommet lå i et annet bygg enn resepsjonen. Måtte gå gjennom en shabby, brun pub på vei til rommet og det stinker røyk i hele bygget - også på rommet. Frokost blir levert på døra om morgenen og en får verken kaffe eller te, men saft...! Kunne like gjerne latt være å få frokost. Hold deg unna. Du får mindre enn det du betaler for.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, m s
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet og det er vell det meste som var positivt. Ingen fungerende wifi, meget lytt, parkering i parkeringshus til kr 200,- pr.natt,fjernkontroll til tv fungerte ikke, lite hjelp å få angående tv i resepsjonen, og hvem drikker egentlig saft til frokost?

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Ole H
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi lå i et annet bygg enn resepsjonen var i. Der var svært møkkete på gulv, badet var antagelig ikke vasket på lenge. Vi gikk igjennom en fyllebule for å komme til trappen opp i 3 etg.det var rottehull i en av trappetrinnene, det var mugglukt i trappegang og i korridoren til værelset. Den såkalt frokost kom kl 0520 om morgenen med et voldsomt smell, det var da muggent salatblad og svett liten osteskive+en halv skinkeskive klasket sammen mellom to brødskiver og 1 dl saft. Vi klaget på alt dette ved utreise, fikk beskjed om at det var slik P-Hotels policy er, du får hva du betaler for sa de i resepsjonen. Vil ikke anbefale dette til noen og Mattilsynet er kontaktet.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, torildskaalbones