Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Dette stedet er av det aller enkleste slaget. Det er helt greit for min del, men da må dette opplyses om!! Det ble ikke gjort! Betal heller pittelitt mer for et annet sted!!
Dette stedet minner mer om et kommunalt hospits enn hotell. Ingen hyggelig eller informativ velkomst. Internettet fungerte ikke. Svaret fra resepsjonen var: «det skal virke!». Ingen hjelp der altså. Rommet luktet også ubehagelig og var heller ikke helt rent. TV hadde to kanaler. Ingen vannkoker på rommet.
Frokosten ble levert på døren. Dette er en tjeneste som burde være grei nok, men dette var stusselig. Ingen kaffe eller te. Ingen frukt eller yoghurt. Ferdig påsmurt smør, ost og skinke. Og saft. Her kommer jeg ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, OddBV
Marita S, Leder  på P-Hotels Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2019

Hei Odd
Vi er ett budget hotell derfor har vi enkel standard og enkel frokost levert på rommet. Det var dumt dette ikke falt i smak. Vi tester dersom noen klager på nettet, kommer vi innpå så virker det som jeg tenker også ble gjort i dette tilfellet. Jeg regner med at du gav beskjed dersom noe var feil på rommet slik at vi fikk anledning til å rette oppi dette. Beklager om det var feil her.

Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Billig og sentralt hotell midt i Bergen sentrum. Utsjekk er satt til kl 12, senere utsjekk koster 100kr/timen. Vi benyttet oss av dette og forhåndsbetalte 200kr i resepsjonen dagen før utsjekk, slik at vi kunne sjekke ut kl. 14. Resepsjonisten sa hun ville ordne med dette, samt gi beskjed til rengjøringspersonellet. Likevel kom rengjøringspersonellet og banket på før kl 12, deretter kommer en resepsjonist og banker på døren for å purre på utsjekken han mente skulle være kl. 12. Etter en kveld ute på byen var døren til hotellet også låst, slik at vi måtte stå lenge å banke på før det kom noen og åpnet til oss. Enkel frokost bestående av en brødskive med ost og skinke, samt en flaske saft henges i pose på døren

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Suwe3
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Litt slitte rom, men ellers var det ikke mye å klage på. Flott beliggenhet i sentrum med gangavstand til alt. Dersom man ønsker et billig hotellrom midt i Bergen så er dette hotellet virkelig å anbefale.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 805sveine
Marita S, Leder  på P-Hotels Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har en del rom som er nyere. Jobber stadig med renovering
Ønsker en fin dag videre og velkommen igjen til P Hotels

MVH P Hotels Bergen

Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

For 800 kr er dette helt elendig, orker ikke engang å stikke innom der. Hadde bestilt 1 rom for oss men etter å ha lest hva som skrives tok jeg en telefon for å høre med hotellet om det var slik det skrives. Fikk da pratet med en som var ny og bare måtte beklage at det ikke var skikkelig frokost, ikke parkering og mye bråk. Beklagelig at man må studere alt til minste detalj før man bestiller. Ble Best Western på oss til 880 kr med frokost og hyggelig betjening. Tapte 800 kr på dette men det driter jeg i. Styr unna dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Knut M
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Rommet lå i et annet bygg enn resepsjonen. Måtte gå gjennom en shabby, brun pub på vei til rommet og det stinker røyk i hele bygget - også på rommet. Frokost blir levert på døra om morgenen og en får verken kaffe eller te, men saft...! Kunne like gjerne latt være å få frokost. Hold deg unna. Du får mindre enn det du betaler for.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, m s