“Middag”
Anmeldelse av Potetkjelleren resturant

Potetkjelleren resturant
Vurdert som nr. 281 av 513 Restauranter i Bergen
Anmeldt 28. mai 2023

Har vært med familien og det var kjempe godt opplevelse. Vi komme tilbake her. Anbefalle til alle. Veldig tradisjonelle norsk matt.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Ayhan Ç
Kasim Karatas, Eier på Potetkjelleren resturant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2023

Tusen takk for hyggelig tilbake melding. Vi er for dere😀

Anmeldt 25. mai 2023

Har vart kjæresten min og vi feiret vår første år og de laget kake til oss fra hus og de singet for oss. Både matten og servis var topp. Vi takker for en fantastisk dag og komme tilbakke.

Dato for besøk: april 2023
Takk, vida s

Tusen takk for hyggelig tilbake melding. Vi er for dere😀

Anmeldt 22. oktober 2023

Dato for besøk: oktober 2023
Anmeldt 9. juli 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2023
Kasim Karatas, Eier på Potetkjelleren resturant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2023

Anmeldt 17. juni 2023

Dato for besøk: juni 2023
Kasim Karatas, Eier på Potetkjelleren resturant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2023

Reisende som så på Potetkjelleren resturant, så også på

Har du vært i Potetkjelleren resturant? Del dine erfaringer!