Anmeldt 11. februar 2015

Vi kom sent og hostelet var ubetjent, men kredittkortet var kodet som nøkkelkort og det fungerte utmerket. Det var dusj og toilett på rommet, men også mulighet i gangen. Rommet var litt trangt, men helt OK. Et stort pluss for kjøkken siden vi har allergier i familien. Til den prisen og med beliggenhet i Bergen sentrum er blir nok dette vår foretrukne løsning i framtida.

• Opphold: februar 2015
Takk, Espen G
Mona S, Resepsjonssjef på Marken Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2016

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker dere velkommen tilbake, og håper på å se dere på Marken Gjestehus igjen i fremtiden :-)

Anmeldt 4. november 2014

Anbefaler dette Gjestehuset. Det er hjemmekoselig, rent og pent. Her kan du treffe mennesker fra hele verdensorganisasjonen som reiser verden rundt. Det blir hjemmekoselig med felles kjøkken og stue. Internett er det gratis på hele Gjestehuset

• Opphold: november 2014, reiste alene
Takk, Mari-Ann L. K
Anmeldt 15. januar 2014

Bor her hver gang jeg er i Bergen..Blir møtt av hyggelig betjening , rommene er fine og et koselig selvbetjening kjøkken ,med mange sitteplasser..Midt i sentrum, med kort vei til alt..Tv krok, gjeste pc, mange toaletter og dusjer,rent og pent..

Opphold: oktober 2013, reiste alene
Takk, Rune J
Anmeldt 28. juli 2013

Bodde her i et par dager mens jeg lette etter hybel i Bergen. Fikk en seng på sovesal, hvor det var låsbart skap og toalett/dusj rett utenfor døren. Rent og fint, og personalet var veldig imøtekommende og hyggelig. Felleskjøkkenet var ikke det store, men det ligger matbutikk og kafeer i nærheten så er egentlig ikke behov for å bruke kjøkkenet. Gratis internett og koselige sofagrupper i fellesarealene. Absolutt et godt og rimelig alternativ.

• Opphold: august 2012, reiste alene
Takk, Signii
Anmeldt 16. juni 2013

Vi har vært her fra fredag til søndag. Merkelig inngang, alt ligger i 4.etasje i en bygård, heis opp. Ok rom, ok organisering på bad / toaletter etc. Rom/skap/senger noe slitt, felles kjøkken som er møkkete og bærer preg av dårlig hygiene, folk vasker opp etter seg (ja, skyller det under rennende vann og setter det rett opp i skapet igjen på tross av at det er oppvaskmaskin der), matrester på benker og på bordene på felles spiserom. Det var veldig ekkelt! Natte støy fra festmennesker i gaten holdt oss våkne til godt over 4 på natten, det trekker også ned. Møkkete møbler på felles stue. Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Ikke personale mellom kl. 23 og 09.00, litt merkelig det syns vi - hvem har ansvaret om noe skulle skje, hva om det feks begynte å brenne? Du får det du betaler for, seng og tak over hodet. Kommer vi tilbake? Tja, det må vi tenke litt på...

• Opphold: juni 2013, reiste med venner
Takk, Stinamor