Anmeldt 20. oktober 2015

Ved bestilling var jeg litt skeptisk til "Gjestehus", men det var en unødvendig bekymring. Marken Gjestehus var rimelig og sentralt plassert. Rommene var grei størrelse og rengjøringen var ok. Det er egne kjøkken fasiliteter for de som ønsker og lage egen mat, forøvrig ingen annen mat servering. Kun 5 minutters gange ned til Bryggen.

Opphold: oktober 2015
1  Takk, Henrik A R
Mona S, Resepsjonssjef på Marken Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2016

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Anmeldt 11. februar 2015

Vi kom sent og hostelet var ubetjent, men kredittkortet var kodet som nøkkelkort og det fungerte utmerket. Det var dusj og toilett på rommet, men også mulighet i gangen. Rommet var litt trangt, men helt OK. Et stort pluss for kjøkken siden vi har allergier i familien. Til den prisen og med beliggenhet i Bergen sentrum er blir nok dette vår foretrukne løsning i framtida.

• Opphold: februar 2015
Takk, Espen G

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker dere velkommen tilbake, og håper på å se dere på Marken Gjestehus igjen i fremtiden :-)

Anmeldt 4. november 2014

Anbefaler dette Gjestehuset. Det er hjemmekoselig, rent og pent. Her kan du treffe mennesker fra hele verdensorganisasjonen som reiser verden rundt. Det blir hjemmekoselig med felles kjøkken og stue. Internett er det gratis på hele Gjestehuset

• Opphold: november 2014, reiste alene
Takk, Mari-Ann L. K
Anmeldt 15. januar 2014

Bor her hver gang jeg er i Bergen..Blir møtt av hyggelig betjening , rommene er fine og et koselig selvbetjening kjøkken ,med mange sitteplasser..Midt i sentrum, med kort vei til alt..Tv krok, gjeste pc, mange toaletter og dusjer,rent og pent..

Opphold: oktober 2013, reiste alene
Takk, Rune J
Anmeldt 28. juli 2013

Bodde her i et par dager mens jeg lette etter hybel i Bergen. Fikk en seng på sovesal, hvor det var låsbart skap og toalett/dusj rett utenfor døren. Rent og fint, og personalet var veldig imøtekommende og hyggelig. Felleskjøkkenet var ikke det store, men det ligger matbutikk og kafeer i nærheten så er egentlig ikke behov for å bruke kjøkkenet. Gratis internett og koselige sofagrupper i fellesarealene. Absolutt et godt og rimelig alternativ.

• Opphold: august 2012, reiste alene
Takk, Signii