Anmeldt 28. februar 2016

Bodde her to netter. Sentralt nær jernbanestasjon, bybane og busstopp. Koselig og stille strøk midt i Bergen sentrum. Rent og hyggelig. Positivt overrasket. Sjekket inn sent om kvelden, det gikk helt fint, siden bankkortet fungerte som låsekort. Helt OK fellesarealer med gode sofaer, TV og PC. Rene fine bad og toaletter.
Nydelig frokost på "Godt brød" rett rundt gatehjørnet, og jeg kan absolutt anbefale kinarestauranten Guandong house rett ved siden av Marken gjestehus. Der var det nydelig mat til en rimelig penge, og god service.

Romtips: Billig. Rent. God service. Rolig strøk. Litt små/trange rom.
  • Opphold: februar 2016, reiste alene
1  Takk, Marianne K
Mona S, Resepsjonssjef på Marken Gjestehus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2016

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi håper å se deg på Marken Gjestehus ved en senere anledning :-)

Anmeldt 20. oktober 2015

Ved bestilling var jeg litt skeptisk til "Gjestehus", men det var en unødvendig bekymring. Marken Gjestehus var rimelig og sentralt plassert. Rommene var grei størrelse og rengjøringen var ok. Det er egne kjøkken fasiliteter for de som ønsker og lage egen mat, forøvrig ingen annen mat servering. Kun 5 minutters gange ned til Bryggen.

Opphold: oktober 2015
1  Takk, Henrik A R

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Anmeldt 11. februar 2015

Vi kom sent og hostelet var ubetjent, men kredittkortet var kodet som nøkkelkort og det fungerte utmerket. Det var dusj og toilett på rommet, men også mulighet i gangen. Rommet var litt trangt, men helt OK. Et stort pluss for kjøkken siden vi har allergier i familien. Til den prisen og med beliggenhet i Bergen sentrum er blir nok dette vår foretrukne løsning i framtida.

• Opphold: februar 2015
Takk, Espen G

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker dere velkommen tilbake, og håper på å se dere på Marken Gjestehus igjen i fremtiden :-)

Anmeldt 4. november 2014

Anbefaler dette Gjestehuset. Det er hjemmekoselig, rent og pent. Her kan du treffe mennesker fra hele verdensorganisasjonen som reiser verden rundt. Det blir hjemmekoselig med felles kjøkken og stue. Internett er det gratis på hele Gjestehuset

• Opphold: november 2014, reiste alene
Takk, Mari-Ann L. K
Anmeldt 15. januar 2014

Bor her hver gang jeg er i Bergen..Blir møtt av hyggelig betjening , rommene er fine og et koselig selvbetjening kjøkken ,med mange sitteplasser..Midt i sentrum, med kort vei til alt..Tv krok, gjeste pc, mange toaletter og dusjer,rent og pent..

Opphold: oktober 2013, reiste alene
Takk, Rune J