Expedia.comUSD 87
Vio.com
Agoda.comUSD 83
Anmeldt 23. april 2017

Marken gjestehus er et flott sted å bo i Bergen, til å være et hostel er dette et av de fineste jeg har bodd på. Hyggelig personale og god renhold. De hadde også tilgang til kjøkken som man som gjest for bruke, dette hjelper en god del hvis man reiser med budsjett. Reiste alene og det er lett å komme i kontakt med de andre som bor på hostellet, det hjalp også at personalet er imøtekommende og gir tips om hvor i Bergen man kan ta turen!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Frederikke R
Marken G, Receptionist på City Hostel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2018

Kjære 180frederikker,

Tusen takk for en så fantastisk omtale. Det gleder oss å høre at du var fornøyd med oppholdet ditt! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake i fremtiden :)

Hilsen
Yasmin
Marken Gjestehus

Anmeldt 28. februar 2016

Bodde her to netter. Sentralt nær jernbanestasjon, bybane og busstopp. Koselig og stille strøk midt i Bergen sentrum. Rent og hyggelig. Positivt overrasket. Sjekket inn sent om kvelden, det gikk helt fint, siden bankkortet fungerte som låsekort. Helt OK fellesarealer med gode sofaer, TV og PC. Rene fine bad og toaletter.
Nydelig frokost på "Godt brød" rett rundt gatehjørnet, og jeg kan absolutt anbefale kinarestauranten Guandong house rett ved siden av Marken gjestehus. Der var det nydelig mat til en rimelig penge, og god service.

Romtips: Billig. Rent. God service. Rolig strøk. Litt små/trange rom.
Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, Marianne K
Mona S, Resepsjonssjef på City Hostel Bergen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2016

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi håper å se deg på Marken Gjestehus ved en senere anledning :-)

Anmeldt 20. oktober 2015

Ved bestilling var jeg litt skeptisk til "Gjestehus", men det var en unødvendig bekymring. Marken Gjestehus var rimelig og sentralt plassert. Rommene var grei størrelse og rengjøringen var ok. Det er egne kjøkken fasiliteter for de som ønsker og lage egen mat, forøvrig ingen annen mat servering. Kun 5 minutters gange ned til Bryggen.

Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, Henrik A R

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning :-)

Anmeldt 11. februar 2015

Vi kom sent og hostelet var ubetjent, men kredittkortet var kodet som nøkkelkort og det fungerte utmerket. Det var dusj og toilett på rommet, men også mulighet i gangen. Rommet var litt trangt, men helt OK. Et stort pluss for kjøkken siden vi har allergier i familien. Til den prisen og med beliggenhet i Bergen sentrum er blir nok dette vår foretrukne løsning i framtida.

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, Espen G

Tusen takk for flott anmeldelse! Vi ønsker dere velkommen tilbake, og håper på å se dere på Marken Gjestehus igjen i fremtiden :-)

Anmeldt 4. november 2014

Anbefaler dette Gjestehuset. Det er hjemmekoselig, rent og pent. Her kan du treffe mennesker fra hele verdensorganisasjonen som reiser verden rundt. Det blir hjemmekoselig med felles kjøkken og stue. Internett er det gratis på hele Gjestehuset

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Mari-Ann L. K